Rabu, 22 April 2015

Pakar Arkeologi Poland Temui Alat Bantu S3KS (Dild0) Berusia 300 tahun.



Sebuah alat bantu ssekss dijumpai di sebuah tandas kuno di bandar Gdanks, Poladia. Para pakr arkeologi yang menemuinya menduga jika alat bantu seks tersebut telah berusia hingga 300 tahun. 



Para pakar arkeologi menemuinya dalam masa menggali sekolah kuno yang terletak di bandar pelabuhan wilayah utara Poland. Bentuknya seperti zakar dengan panjang kira-kira 20 sentimeter. Seorang jurucakap pejabat Perlindungan Monumen Regional di Gdanks mengatakan, "Alat bantu seks itu ditemui di tandas dan berasal dari separuh kedua abad ke-18." Ia menambahkan, "Benda itu cukup besar dan tebal, dibuat dari kulit dan mengandungi bulu, serta mempunyai bahagian yang diperbuat daripada kayu yang keadaannya sangat baik. 

Seseorang dulu mungkin menjatuhkannya secara tidak sengaja ke dalam tandas." Sepanjang sejarah manusia, alat bantu seks semacam dildo tersebut memang sering kali dijumpai. Alat itu kini telah di bawa dan diteliti lebih lanjut.

  
Para pakar arkeologi menduga jika sekolah kuno tersebut adalah sekolah yang menglahirkan  pakar pedang, perkara itu diyakini selepas arkeologi mencari penemuan lain beberapa pedang kuno.



0 komentar: