Rabu, 27 Mei 2015

Lelaki Aneh Menyamar Jadi Wanita BerpayuDar@ Terlalu Besar.


Lelaki pelik berasal dari China  ini benar-benar aneh. Dia menyamar dan berpakaian sebagai wanita hanya untuk menyelinap dan mengintip di tandas perempuan. Ketika ditangkap, lelaki berasal dari bandar Tengzhou, Provinsi Shandong ini tidak boleh mengelak.


 Terutama apabila petugas menyemak unjuran besar bahagian dadanya yang sangat ketara. Dia ditangkap selepas polis mendapat laporan penduduk adanya pengintip di  tandas awam. Saat diperiksa, suspek memakai seluar ketat merah, skirt mini, kasut tumit tinggi dan topeng penutup mulut. Yang mencurigakan, dia memakai sepasang payudara dengan saiz yang sungguh besar.



Lelaki pelik itu memang boleh mengelirukan. Namun, tetap saja tidak boleh menutupi dirinya sebagai lelaki asli secara semulajadi. Dari laporan Asiaone, terungkap jika dia bernama Zhang.


 Kepada polis, Zhang mengaku sudah beberapa kali melakukan penyamaran itu namun selalu berjaya. Polis tempatan sudah mengingatkan kepada kaum wanita agar lebih berhati-hati apabila menggunakan  tandas awam. Sebelum ini, pada 2014 lalu, sebanyak 50 gambar perempuan di dalam tandas disebarkan di internet.



0 komentar: