Kamis, 28 Mei 2015

Lelaki Ikat Leher Kekasihnya Seperti Anjing Kerana Cinta.


Pasangan Nathan Riley (30) dan tunangnya Xena boleh dikatakan unik, mungkin lebih tepat lagi aneh. Sebabnya, Nathan merantai leher Xena dan melayan gadis 21 tahun itu seperti anjing peliharaannya.


 Tidak jarang, keduanya berjalan-jalan di sekitaran kota New York ketika pagi atau petang. Di setiap saat, Nathan memegang dua rantai, satu untuk Xena, satu lagi untuk anjing, Scout. Tidak hanya rantai, Xena yang setia mengikuti Nathan kemanapun ini juga mengenakan kalung anjing berwarna hitam yang diberi perhiasan seperti aksesori band metal.



"Rantai dan kalung anjing itu sebenarnya sebuah simbol. Jika orang-orang biasanya menggunakan cincin sebagai tanda pertunangan, saya menggunakan kalung anjing," ujar Nathan seperti dikutip dari akhbar Mirror. Meskipun mendapat pandangan negatif, namun Nathan yakin jika perbuatannya dan  tunang itu tidak melanggar undang-undang.




"Semuanya benar, tidak ada yang salah," kata beliau. "Semasa saya bersama dengan tunang saya, tidak ada satupun yang membuat saya tidak bahagia," ujar si pemandu lori itu. Sebelum ini, ibu di Filipina malah menerima kecaman dan ditangkap polis selepas melayan bayinya seperti anjing.



0 komentar: