Senin, 11 Mei 2015

Tubuh Lelaki Ini Penuh Dengan Tato Logo Syarikat Antarabangsa.


Kerana memiliki 189 tatu syarikat terkenal di dunia, Jason George berasal dari Bandar Mumbai, India digelar sebagai manusia iklan. 


Ia bahkan merancang menjadikan tatu syarikat di tubuhnya menjadi 321 buah untuk mencatatkan namanya dalam rekod dunia, Guinness World Records. Adidas, Nike dan pelbagai aplikasi media sosial seperti Facebook, YouTube, WhatsApp ada pada tubuh Jason.

 Tidak hanya seputar aplikasi, jenama telefon seperti Apple, Nokia atau syarikat terkenal lainnya juga dilukis pada tubuh lelaki berusia 23 tahun itu.



Dikutip dari  Daily Mail,Jason berkata, "Aksiku memang gila, namun inilah caraku untuk berterima kasih pada seluruh mereka yang telah membantu hidupku setakat ini." Untuk membuat semua tatu yang ada di tubuhnya saat ini . Hal itu membuatnya masuk dalam Limca, buku rekod yang ada di India. 


Ia memutuskan untuk mentato tubuhnya dengan logo syarikat kerana menurutnya orang-orang hanya mentato tubuhnya dengan gambar orang yang dicintai dan tidak pernah membuat tatu logo syarikat. "Pada dasarnya aku memang sangat mencintai tato," ungkap Jason yang memang berprofesion sebagai seniman rajah tubuh itu.



0 komentar: